20 års FEST för Tessan ;)



Lyckad födelsedag måste ja säga ;) Firade morgonen med att öppna lite brev jag hade fått på posten, sedan gick vi ner till jobbet och åt en god frukost som Yngve hade lagat och han hade även gjort en jättegod tårta, mums!

Jobbade sedan till 16 och gick sedan hem händerna fulla med påsar av dricka och is, tungt. Dukade fint och fixade med maten och gjorde en väldigt god välkomstdrink. Öppnade paket som jag fick av Jennyfer, ett fint halsband och min omtalade söta rosa muffins ;) Och av Tomas fick jag ett party spel, och av Tomas & Peter fick ja även 10 stora rosa roser. Tack alla för de fina smsen och sångerna!!

Sedan vid 8 kom Camilla, Katrine, Martine, Amanda, Anita & Marte.

Vi åt god mat som jag hade gjort, kycklingfile med klyftpotatis och Tomas champinjonsås och till dessert cheessecake. Sedan var festen igång ;) Blev utgång till Rogers & Hawk, kul kväll med dans och drinkar ;)

Jag & Jennyfer var hemma runt 4 tiden och gick upp och retade Amanda, sedan åt vi lite och somnade gött.

Jennyfer vaknade av smärtor i benet efter gårdagens vurpa utanför huset ;) Och Tessan vaknade med huvudvärk hhaha ;) Annars har vi överlevt dagen med mat på burger king och en promenad i de underbara vädret.



    
Min tårta ;) Såhär blev dukningen & min välkomstdrink!!



Hela gänget samlade från vänster Anita, Catrine, Camilla, Amanda, Martine, Marte & Jennyfer



Jennyfer var så festfin i hennes nyinköpta jeansskjorta & linne.








she goes crazy ;)


  

Jennyfer & Therese klara för fest & även de andra ;)



Inne på Rogers !!!

 

Detta fick jag, tusen tack alla för presenterna, såhär nöjd blev jag!!!





Denna ursöta muffisen ja fick av jennyfer ;) & ett jättefint halsband

 

Fina roser & en dagen efterbild på 20 åringen ...





Satt inte helt fel med lite Burger King mat!!

 

Såhär fint väder var det i Tromsö idag!!



SÖTNÖT



Jennyfer & Therese det är vi det ;)



Väldig lyckad helg!!

 Nu ska vi sova kramar T & J




Kommentarer
Postat av: Gillian

Hej på dig!

Hoppas du har återhämtat dig nu. Så jättekul å få ta del av festligheterna däruppe.Ha det så gott.Kram/faster.

2010-03-01 @ 11:18:00
Postat av: Kusin Vitamin

Hej goding,

Vilka fina bilder, kul å se hur ni har det! Tårtan såg ju riktigt smarrig ut! Hoppas allt är bra med dig å att det går bra på jobbet! Vi syns till påsk! Kram kram från Emma, Mikael och Edith

2010-03-10 @ 16:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0