Snö


Det har snöat här i morse, hur konstig det än låter. Snö i Juni, känns väldigt onormalt tycker jag. Men som
tur var la sig inte snön iallafall, bara lite mer på bergstopparna med det gör inget för där är vi inte ;)


Har haft sjukt mycket att göra i fredags & lördags på jobbet då vi var cheferna, kö hela dagen, baguetter, dressingar & grönsaker som tar slut mitt i lunchen, men vi löste det bra tycker jag.

Nu är det inte långt kvar tills vi åker hem, var på sista träningspasset på SATS igår, kommer sakna det, alla härliga & bra pass vi har gått på ;)Tänk att vi har varit duktiga och tränat 4-5 gånger i veckan sen November, det är väl värt en applåd tycker jag ;) 


Ikväll ska vi gå på dena nya filmen Cash, tror den kommer vara bra. Jennyfer har berätta en del eftersom hon har läst boken.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0