EN VECKA KVAR



tills vi åker hem idag!! :D Ska blir jäääääääääääääääääättttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeee kul att komma hem och träffar alla vänner, familj & släkt!!

Igår var vi på Mejeriet med Mattias, Amanda & Camilla,. Ölen kostar bara 29 kr där på torsdagkvällarna så vi passade på, var faktiskt ganska gott tro det eller ej.

Men vi hade inte turen denna gången, Camilla & Jennyfer har inte fyllt 20 år så då kom klart vakten och frågade om leg, så de fick gå, men vi satt kvar en liten stund till sen gick vi och träffade Gulla & hans kompis och sedan gick vi till Rogers

 

  

 En ihop plock av lite bilder sen gårdagen!



Där var det 2 killar som spelade och gitarr och sjöng, och de var en hel del gammal rolig musik så jag och camilla buggade loss rejält så att jag fick näsblod. Sen skrek vi spela en svensk låt så de körde gärnet å vi sjöng för fulla muggar!!

Åå så sa han: Jobbar alla på knoll og tott eller? Vi bara JA SÅKLART. Allla vet verkligen att det e svenskt.

Sedan drog vi hem till oss å tjatade lite och somnade vid 2 tiden, skulle ju faktiskt på jobb dagen efter.

Varit ganska sliten och trött på jobbet idag, Camilla var fortfarande full när hon kom hahaha.
Ikväll åkte vi till Coop för att handla massa lösgodis 4.90 kr / hg denna vecka så vi passade på.


I morgon ska vi faktiskt inte jobba på knoll og tott, de är väldigt ovanligt, vi har bestämmt oss för att ha en extra sovmorgon och sedan gå och mysa i stan och shoppa lite ;) Men blir däremot jobb på SAS kl.18.00, ska vara någon modevisning där, så de kommer säkert bli kul!

<3 Therese & Jennyfer



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej räknar ni ner dagarna nu snart dags att komma hem över påsk. Ha en bra Lördagkväll. Kram

2010-03-20 @ 09:39:23
Postat av: Marina

Vilket roligt inlägg :) Riktigt kul att du fick näsblod, jag vet att min humor är väldigt udda... Men när jag drack mkt starka grejer på mosters 40-års fest, så fick jag näsblod.. Så de kanske inte bara hade med buggen att göra ;) Längtar till den 30:e nu, när jag få krama om dig i Hestra <3 Love you

2010-03-20 @ 09:47:16
Postat av: therese

ahahahah jag får ju näsblod så lätt. du et ju att jag hatar när du tar på min näsa. haha

jaa snart syns vi :D

2010-03-20 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0