I sverige på besök...

Nu är vi hemma i Sverige på besök! härligt med en veckas semester, få äta mammas mat, träffa vänner!!

Än så länge har vi båda firat våra födelsedagar, Jag (jennyfer) fick en dator!! så jäkla glad blev jag!! ska försöka bli bättré på att blogga!

Nu när man är hemma inser man hur förbaskat dyrt det faktiskt är i Norge! Jag, mamma, peter och Britta(min moster) var i gislaved och skulle fika! vi köpte två räkmackor, två pajer med sallad, två frallor, läsk och kaffe till alla. Det blev bara 266 kr, min haka slog i marken. Jag skämdes nästan för att betala så lite. I Norge hade de lätt kostat 600 kr! Nu blir jag ännu mer sugen att åka till Göteborg imorgon, ska SHOPPPPPAA!! jag och Tessan åker dit i morgon kväll, sover hos Simon P, sen på tisdagen blir det shopping och ska möta upp Hanna! blir skoj!

Ikväll ska jag, Tessan, Ellen, Maria och Lovisa åka til Hestraviken, har hyrt relaxavdelningen! relaxa är precis vad jag behöver!! sen blir det pizza på det!! ska bli så roligt att träffa er igen!! <3


Måste bara säga att jag hade världens bästa födelsedag också!! fick en fin tårta, fina blommor, fina presenter! ett supersnyggt halsband av Tessan som det står HOPE på. hopp är det viktigaste i livet! det blev fest på kvällen med helt fantastiska vänner! spelade party alias på norska, en svensk och en norsk i varje lag! jag och Anette vann! wooho!




Min tårta jag fick av cheferna på jobbet, för mig är det T som i Tessan, även fast mina cfefer syftade på något annat!


Tomas är alltid glad!


Gulla, Amanda och Tessan! :) spillde massa på bordet, det närmaste var en filt vi har i soffan, haha!


Anette och jag vann!!


Party Alias...




Tack å hej, nu ska jag äta våfflor!! <3


Kommentarer
Postat av: therese

hihi va gulligt T som för mig :D Åå längtar är så shoppingsugen!! KRAM love

2010-03-28 @ 20:28:36
Postat av: Michan

hmm, vad kan T egentligen stå för?? Tur att jag kommer hem o få träffa er nu så vi kan prata av oss lite :) Saknar er båda två <3

2010-03-31 @ 08:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0