25 Maj



Tiden går snabbt framåt, redan den 25 maj och idag fyller lillesimon 9 år & Gillan (faster) fyller också år GRATTIS!!

Imorgon fyller Knoll og Tott 10 år, kommer blir kul & bra priser, så kom & köp baguetter!! ;)

Ihelgen har jag varit sjuk, åkte på en rejäl förkyldning men nu mår jag mycket bättre . Tack vare vila & nyponsoppan ;) Fick stå över utekvällen i lördags ;( mindre kul!

Underbara Elin har köpt väskan som jag såg på Kenzas.se och snart är den min ;) Happy!




Hittade en bild från i sommras, guud va jag längtar till sommaren 2010 kommer bli den bästa!!!


/ Therese <3


Kommentarer
Postat av: elin

jag kommer inte kunna hålla mig ifrån att köpa den till mig själv oxo, hihi :o puss på dig

2010-05-27 @ 12:12:06
URL: http://givemethebliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0