CAMILLA 20 ÅR!


Igår var det den 19 Maj och Camillas födelsedag.
Först var vi på förfest hos Camilla där Martine, Stine, Jennyfer & Amanda var med ;)
Hade väldigt trevligt och klockan gick fort. Vid 12 tiden gick vi mot byn. Vi sjöng och hade oss på vägen och folk trodde säkert att vi var helt knäppa.

Först gick vi till den nya stället Mojo, men det var seriöst inget folk där, men de hade ett mysigt dansgolv och bra musik, så vi dansade där en stund. Vidare till Strut där var det mer folk iallafall, dock inte så mycket som det brukar vara på onsdagar. Vi dansade loss och Camilla spillde öl över hela dansgolvet som vanligt ;)

Avslutade kvällen på Burger King med gänget och var i säng vid ca 3 tiden, skönt att jag började vid 11 idag så jag fick sova till 10 iallafall.

Här kommer det bilder sen kvällen..

  

20 åringen öppnar presenter                   Alla ville vara med på kort i hissen :D




Jennyfer med sin baleys ;)



Jag gjorde en god drink med passoa och apelsinjuice och isbitar..



Jag & Jennyfer på balkongen!!




Stine & Jennyfer festglada!



Födelsedagsbarnet med den kronan!





<3



Denna bilden får avsluta inlägget för denna gången!

Love /  Therese

Kommentarer
Postat av: Marina

Vilket underbart inlägg!! Riktigt fina bilder, har du tagit korten med din kamera? eller du kanske inte har med den ute..i o för sig. Saknar dig

2010-05-21 @ 09:44:21
Postat av: Lisa

sjuuukt fin kjol Tessan!

2010-05-24 @ 13:29:34
URL: http://magnussonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0