nu var det dags....

todilooo!
Tessan har sin mamma och moster på besök, just nu ska de åka fjällhissen! :)
Igår var det först jobb, jag sa fel tusen gånger. Jag skulle fråga en kille om han ville ha kvitteringen, så frågade jag om han ville ha något att dricka. Sen skulle jag fråga om det var någon som inte fick hjälp då frågade jag om de ville ha något att dricka igen. haha! Jag skyller på att jag har varit trött, har tränat varje dag innan jobb och därför gått upp tidigt!! :P

Sen gjorde Tessan klyftpotatis med kyckling och sås! riktigt gott! :) godiis sen såklart! 22.30 ringde min chef på Radisson Blu och frågade om jag ville jobba i garderoben(trodde jag). Jag gick ner till hotellet och i garderoben var det helt tomt, inte en människa. hmm? Jag ringde upp honom.. "nej inte garderoben, i puben". Så han fick guida mig genom hotellets alla tusen gångar och trappor! till slut hittade jag rätt och det var en rolig kväll, allt var nytt men det gick bra! Hälsade på Amanda och Yngve på vägen hem vid halv tre.. tycker de är helt fantastiskt att det är ljust redan då! :)

Nu har jag varit ute och gått en runda, trodde det skulle vara kallt så tog på mig uggs och vinterjacka, vilket misstag! haha. ska snart fixa mig lite... När Tessan, hennes mamma och moster kommer tillbaka ska vi fika på Grom, där Mattias jobbar! fiiiiiika. Mmm! (har iof redan ätit chokladmouse och godis idag). Ska jobba på hotellet ikväll igen, kl 17.30!

Annars flyter allt på som vanligt här uppe, tiden går sjukt fort!! snart kommer vi vara pensionerade! Det hinner inte bli måndag förän det är helg igen! Men det tyder väl bara på att man trivs riktigt bra!! :D


Så underbart att ha snö i Maj! :D


På kvällarna ser bergen rosa ut! fint!


Camillas Syster var på besök. Vi fyra var ute på onsdagen, Strut har BÄÄÄST musik. jag skulle kunna bo där!!


jag och världens bästa Tessan! KOLLA CAMILLAS MIN MELLAN OSS! haha.

Nä, nu ska jag fixa mig! Ha de toppen, snaaart ses vi där hemma! /Jennyfer


Kommentarer
Postat av: Michan

visst är det väl underbart med snö i maj? :D usch, jag vill ha sommar nu!!!



2010-05-01 @ 16:15:53
Postat av: therese

vilken tur att jag har världens bästa jennyfer <3

2010-05-01 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0